Ήλιος – Ζέστη – Άσκηση –> Ενυδάτωση τώρα!

Ηλιος, ζέστη, ακτινοβολία…Η προπόνηση δύσκολη ή και ανέφικτη ακόμα και τις βραδινές ώρες.

Να τί πρέπει να κάνεις για να τα βγάλεις πέρα φέτος το καλοκαίρι:

  • Ενυδατώσου καλά μέσα στην ημέρα! Πίνε συνέχεια νερό, ενίοτε και αλατόνερο!
  • Μην περιμένεις να διψάσεις! Τα’χουμε ξαναπεί , όταν διψάς είσαι ήδη αφυδατωμένος κατά 2%!
  • Έχε πάντα κατά τη διάρκεια της άσκησης τουλάχιστον 1-2 μπουκαλάκια ποτό (διαλυμα νερού με ηλεκτρολύτες).
  • Μετά την προπόνηση, πιες αργά άλλο 1 μπουκαλάκι ποτό (διάλυμα νερού με ηλεκτρολύτες) και συμπλήρωνε αργά υγρά για 1-2 ώρες.
  • Συμπλήρωσε 2-3 φορές την εβδομάδα μαγνήσιο μετά την προπόνηση για να προλάβεις κυρίως τις κράμπες
  • Με μέτρο οι μπύρες! Το αλκοολ αυξάνει την διούρηση και αν και ”ξεδιψάει”, τελικά ”αφυδατώνει” (χώρια τις επιπλέον θερμίδες που δίνει)!
  • Και βέβαια, τί πιο ιδανικό μετα-προπονητικό γεύμα το καλοκαίρι: πεπόνι και καρπούζι! Αναπλήρωσε υγρά και υδατάνθρακες με μια τεράστια φέτα από τα δύο αυτά αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα!

Επιμέλεια: Χαρά Σκουλαρίκη 

Πηγή: nutrinews.gr

       

Σχόλια

UPCOMING GAMES

 
Τα #OutdoorGames εξευρευνούν έναν κρυμμένο "θησαυρό" κοντά στην Αθήνα, με θέα από τα 1369μ. πλούσιο πευκοδάσος και ελατοδάσος!!!
Στην επόμενη "τρεξιματική" εκδρομή μας εξευρευνούμε ένα λιγότερο γνωστό, κρυμμένο "θησαυρό" κοντά στην Αθήνα, τα πανέμορφα Γεράνεια Όρη!!!
Ad
Ad

ABOUT

 

Το όραμα μας για μαζική και οργανωμένη άσκηση στην ύπαιθρο και η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε γέννησαν την Outdoor Games.

Πολιτική Απορρήτου

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

OUTDOOR GAMES

Τηλέφωνο: +30 6977 461676
Διεύθυνση:
Καλαβρύτων 21, Ν.Ψυχικό
Email: info@outdoorgames.gr

Newsletter

 
Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις από την Outdoor Games