Γυμναστική ενάντια στο Άγχος!

Αποδεδειγμένος τρόπος μείωσης του άγχους με φυσικό τρόπο είναι η αεροβική άσκηση, δηλώνει ο ειδικός, Michael Otto.

Το να οδηγήσετε την καρδιά σας να αντλεί, αυξάνει την απελευθέρωση νευροδιαβιβαστών που σταθεροποιούν τη διάθεση, όπως η σεροτονίνη, νορεπινεφρίινη και η GABA, που ευθύνονται για το ότι νιώθετε πως ιδρώνετε και διώχνετε το στρες.

Έρευνα στο περιοδικό ‘Medicine & Science in Sports & Exercise’ έδειξε ότι 30 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση, όπως το jogging, σας καθιστούν περισσότερο ανεκτικούς στο στρες ώρες αργότερα, όπως κατά την προετοιμασία για τη συνάντηση με το αφεντικό.

Μακροπρόθεσμα, άνθρωποι που ασκούνται συστηματικά αναφέρουν λιγότερο στρες, άγχος και κατάθλιψη, δήλωσε ο Otto.

Κάντε αεροβική το πρωί μιας απαιτητικής ημέρας ή για να ‘ξεδιπλωθείτε’ στο τέλος της. Αν είναι δυνατό κάντε την έξω. Πολλές έρευνες δείχνουν ότι ο φρέσκος αέρας ανεβάζει τη διάθεση.

Πηγή: fitness-elite.gr

       

Σχόλια

UPCOMING GAMES

 
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Ad
Ad

ABOUT

 

Το όραμα μας για μαζική και οργανωμένη άσκηση στην ύπαιθρο και η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε γέννησαν την Outdoor Games.

Πολιτική Απορρήτου

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

OUTDOOR GAMES

Τηλέφωνο: +30 6977 461676
Διεύθυνση:
Καλαβρύτων 21, Ν.Ψυχικό
Email: info@outdoorgames.gr

Newsletter

 
Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις από την Outdoor Games