Μυϊκή ενδυνάμωση και αδυνάτισμα

Όταν ο στόχος της άσκησης είναι το αδυνάτισμα, το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης θα πρέπει περιλαμβάνει αερόβια άσκηση (τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, ελλειπτικό κτλ.).

Ωστόσο, η μυϊκή ενδυνάμωση είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Με τη μυϊκή ενδυνάμωση επιτυγχάνεται:

– Αύξηση του μεταβολισμού μετά την άσκηση (ακόμη και μετά από 48 ώρες), πράγμα που προκαλεί μεγάλη«καύση» θερμίδων (λίπη και υδατάνθρακες).

– Αύξηση του βασικού μεταβολισμού, που σημαίνει ότι το σώμα θα «καίει» παραπάνω θερμίδες από μόνο του καθημερινά, ακόμα και τις μέρες που δεν εκτελείται άσκηση.

– Διατήρηση της μυϊκής μάζας, πράγμα που σημαίνει σχετική διατήρηση της μυϊκής δύναμης.

– Προλαμβάνεται η «χαλάρωση» των μυών.

Πηγή: asksi.eu

       

Σχόλια

UPCOMING GAMES

 
Τρέξε με τους #OutdoorRunners στο ΚΠΙΣ Νιάρχος, με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Τρέξε με τους #OutdoorRunners στο ΚΠΙΣ Νιάρχος, με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Το ελατοδάσος του Μαινάλου στην Αρκαδία και η Βυτίνα περιμένουν την πιο κεφάτη και νεανική παρέα, εσύ θα λείπεις;;;
Ad
Ad

ABOUT

 

Το όραμα μας για μαζική και οργανωμένη άσκηση στην ύπαιθρο και η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε γέννησαν την Outdoor Games.

Πολιτική Απορρήτου

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

OUTDOOR GAMES

Τηλέφωνο: +30 6977 461676
Διεύθυνση:
Καλαβρύτων 21, Ν.Ψυχικό
Email: info@outdoorgames.gr

Newsletter

 
Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις από την Outdoor Games