Περπάτημα και τρέξιμο στο νερό – υδροθεραπεία και ασκηση μαζί

Πολύς κόσμος έχει συνδέσει το νερό με τις ασκήσεις κολύμβησης. Δε χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος κολυμβητικές κινήσεις για να γυμναστεί μέσα στο νερό. Στην ουσία χρησιμοποιούμε το νερό ως αντίσταση, για να κάνουμε αρκετές από τις ασκήσεις που εκτελούνται στη στεριά. Μια από αυτές τις κινήσεις είναι και το περπάτημα/τρέξιμο μέσα στο νερό.

Η άσκηση γίνεται διασκέδαση καθώς πέρα από την απορρόφηση των κραδασμών στο σώμα, το νερό έχει τη μεγαλύτερη ψυχοθεραπευτική ιδιότητα. Αυτό το κάνει να είναι ο πιο όμορφος τρόπος άσκησης για τις διακοπές και όχι μόνο.

Η άσκηση στο νερό είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική καθώς το νερό έχει μηδαμινή βαρύτητα με αποτέλεσμα οι κραδασμοί που νιώθουμε στο σώμα μας να είναι απειροελάχιστοι. Με αυτόν τον τρόπο μπορούν να γυμναστούν αποτελεσματικά άτομα που έχουν παθήσεις στην σπονδυλική στήλη, γόνατα, πέλματα, άτομα υπέρβαρα, 3ης ηλικίας χωρίς πολλές επιβαρύνσεις.Alien: Covenant 2017 live streaming movie

Εκτός από μέσο αποκατάστασης το νερό, ως μέσο εκγύμνασης στην συγκεκριμένη κίνηση δρα πιο αποτελεσματικά. Γυμνάζει τέλεια όλους τους μύες των ποδιών και ιδιαίτερα τους γλουτιαίους καθώς γίνεται προσπάθεια να υπερνικηθεί η αντίσταση του νερού. Αυξάνει τις καύσεις ενέργειας, μειώνει την πίεση στα πόδια (σημαντικό σε άτομα που πάσχουν από κιρσούς), βοηθάει στη σύσφιξη του δέρματοςμειώνει το σωματικό λίπος και εξαλείφει την κυτταρίτιδα.

Το περπάτημα-τρέξιμο, λόγω της αντίστασης του νερού στο κάθετο σώμα, αναγκάζει τους μύες να δουλεύουν περισσότερο απ’ ότι στην στεριάΔυναμώνουν πολύ πιο γρήγορα και παράγουν μεγαλύτερο έργο. Σε έρευνες πανεπιστημίων έχει αποδειχθεί πως κάνοντας περπάτημα ή τρέξιμο μέσα στο νερό, τα οφέλη στη πρόσληψη οξυγόνου VO2 είναι μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα εκτός νερού. Βλέπουμε λοιπόν ότι η άσκηση γίνεται πιο αποτελεσματική και καρδιοαναπνευστικά.

Για τους απαιτητικούς αθλητές χρησιμοποιήστε το τρέξιμο στο νερό, για να κάνετε προπόνηση ‘’αντοχής στη δύναμη’’ των κάτω άκρων. Επίσης σε ημέρες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες η άσκηση στο νερό αντικαθιστά επάξια την άσκηση στη στεριά, όνταςθερμορυθμιστής του σώματος και δεν επιτρέπει την αφυδάτωση.

Μειονέκτημα της άσκησης στο νερό έχουμε στα άτομα που πάσχουν από οστεοπόρωση και θέλουν να αυξήσουν την οστική πυκνότητα, καθώς δεν υπάρχουν κραδασμοί και κρουστικό φορτίο στο νερό.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

– Έχετε το νερό ανάμεσα στον αφαλό και κάτω από το στήθος και πηγαίνετε κατά μήκος της παραλίας.
– Πρώτα κάνετε πάντα περπάτημα και μετά τα 3 λεπτά ξεκινάτε να τρέχετε.
– Προσέχετε να έχει άμμο από κάτω, αλλιώς θα χρειαστείτε ειδικά παπούτσια για το νερό.
– Στην πισίνα μπορεί να γίνει και με γυμνό πόδι.
– Για να γυμνάσετε όλο το σώμα χρησιμοποιείστε και τα χέρια σας σε ό, τι κίνηση θέλετε.
– Οι αποστάσεις και ο χρόνος άσκησης δε συγκρίνονται με τη στεριά. Εκτελέστε με γνώμονα τον καρδιακό παλμό (bpm) και τη διάρκεια.

Πηγή: asksi.eu

       

Σχόλια

UPCOMING GAMES

 
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Ad
Ad

ABOUT

 

Το όραμα μας για μαζική και οργανωμένη άσκηση στην ύπαιθρο και η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε γέννησαν την Outdoor Games.

Πολιτική Απορρήτου

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

OUTDOOR GAMES

Τηλέφωνο: +30 6977 461676
Διεύθυνση:
Καλαβρύτων 21, Ν.Ψυχικό
Email: info@outdoorgames.gr

Newsletter

 
Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις από την Outdoor Games