Υπολογίστε μόνοι σας τη βέλτιστη καρδιακή συχνότητα που πρέπει να γυμνάζεστε

Για να απολαύσουμε τα αποτελέσματα της αερόβιας άσκησης, θα πρέπει κατά τη διάρκεια της προπόνησης οι παλμοί μας να βρίσκονται σε επίπεδο 60-80% της ΜΚΣ μας.
Ένας πολυ εύκολος τρόπος να βρούμε την μεγίστη καρδιακή συχνότητα είναι να αφαιρέσουμε από το 220 την ηλικία μας.
Για παράδειγμα εάν ένας αθλούμενος είναι 30 ετών, η ΜΚΣ του είναι 190.
Όταν λοιπόν θα θέλει να κάνει αερόβια άσκηση και να επιτύχει την μεγίστη απόδοση της άσκησης οι παλμοί του θα πρέπει να είναι 130 ως 152.

Ο υπολογισμός της μέγιστης καρδιακής συχνότητας θα σας βοηθήσει και να χάσετε βάρος!
Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα δοκιμάστε ασκήσεις με διαλείμματα, εναλλάσσοντας χρόνο με ασκήσεις στο 90% του μέγιστου καρδιακού σας ρυθμού, κάντε διάλειμμα με ασκήσεις στο 60% του μέγιστου ρυθμού. Είναι ιδανικό για να αυξήσετε την ταχύτητα, την αντοχή σας, να κάψετε θερμίδες και να ενδυναμώσετε τους μυς σας.

Επιμέμελεια: Χάρης Κόγιας
Πηγή: neadiatrofis.gr

       

Σχόλια

UPCOMING GAMES

 
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Γνώρισε το τρέξιμο και τα οφέλη για την υγεία, βελτίωσε τις επιδόσεις σου, ή απλά τρέξε με την πιο κεφάτη δρομική παρέα της πόλης!
Ad
Ad

ABOUT

 

Το όραμα μας για μαζική και οργανωμένη άσκηση στην ύπαιθρο και η πεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε γέννησαν την Outdoor Games.

Πολιτική Απορρήτου

Περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

OUTDOOR GAMES

Τηλέφωνο: +30 6977 461676
Διεύθυνση:
Καλαβρύτων 21, Ν.Ψυχικό
Email: info@outdoorgames.gr

Newsletter

 
Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις από την Outdoor Games